ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΤΜΗΜΑ Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Αρ. Πρωτ. 5371/20.9.2010

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  

Το ΤΕΕ/ΤΚΜ καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν

 στη δημόσια διαβούλευση για το Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών

της Θεσσαλονίκης

  

Την ευκαιρία να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις και σκέψεις για την ανάπτυξη των μεταφορικών υποδομών της Θεσσαλονίκης στην περίοδο μέχρι το 2020, θα έχουν μέχρι τις 29 Οκτωβρίου οι οργανώσεις και οι πολίτες της πόλης.

Το προκαταρκτικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών βρίσκεται ήδη αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΤΕΕ/ΤΚΜ (www.tkm.tee.gr), εν αναμονή των προτάσεων όχι μόνο των φορέων της πόλης, αλλά και των ίδιων των ανθρώπων, που τη ζουν καθημερινά: των ανθρώπων που ταλαιπωρούνται με το κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους της, που δεν βρίσκουν θέση να παρκάρουν ή που δυσκολεύονται να κινηθούν ακόμη και πεζή. 

                Τη δημόσια διαβούλευση γύρω από το Σχέδιο έχει αναλάβει το ΤΕΕ/ΤΚΜ. Και δεν περιμένει μόνο τις προτάσεις των φορέων, αλλά και τις «φρέσκιες» ιδέες των φοιτητών και των επιστημόνων, των εργαζόμενων και των επαγγελματιών, των ποδηλατών, των οδηγών και των ΑμΕΑ της πόλης.

                Ασχέτως των όποιων αδυναμιών παρουσιάζει το Σχέδιο και έχουν επισημανθεί από το ΤΕΕ/ΤΚΜ, αυτό αποτελεί ευκαιρία για τη βελτίωση της εικόνας και της λειτουργίας της πόλης της Θεσσαλονίκης και οι πολίτες δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να απουσιάσουν από τη σχετική συζήτηση. Οι απόψεις όλων είναι ευπρόσδεκτες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ypodomesmetaforwn@tee.gr  

                Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς μπορούν να καταθέσουν τις απόψεις τους στη διαβούλευση μέχρι τις 5 Νοεμβρίου, ενώ οργανώσεις και μεμονωμένοι πολίτες έως τις 29 Οκτωβρίου.

                Ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ανταλλαγής απόψεων και διαλόγου το αργότερο μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, ώστε να ακολουθήσουν οι επόμενες προβλεπόμενες ενέργειες για την προώθηση των έργων.

Η συμμετοχή όλων στη δημόσια διαβούλευση είναι απαραίτητη. Τυχόν αδράνεια και αδιαφορία θα έχουν ως ενδεχόμενο αποτέλεσμα την προώθηση λύσεων με αδυναμίες και τρωτά σημεία και την απώλεια μιας μεγάλης ευκαιρίας για αλλαγή στην πόλη, με βάση τις ανάγκες και τις προτάσεις των ίδιων των πολιτών της._