ΠΕΡΙΦ. ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ> ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ> ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 2017-2019> Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ

Φόρμα συμμετοχής εδώ

  
    Πρόσκληση     
    Πρόγραμμα     
    Βιογραφικά Ομιλητών     
    Εισηγήσεις     
 

ΠΑΡΗΣ ΜΠΙΛΛΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΕΕ/ΤΚΜ

 

Ο Πάρις Μπίλλιας είναι Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός και πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ από το 2014 μέχρι σήμερα.

 

Είναι συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος μελετητικής τεχνικής εταιρείας, καθώς επίσης και συνιδρυτής τεχνικής κατασκευαστικής εταιρείας ιδιωτικών έργων.  

 

Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής δραστηριότητας έχει εκπονήσει και συντονίσει μεγάλο αριθμό στατικών μελετών κτιριακών και τεχνικών έργων δημοσίου και ιδιωτικού ενδιαφέροντος.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης στα έτη 1999 – 2005 και Μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Τεχνικής Σεισμολογίας και Αντισεισμικών Κατασκευών από το 2009 -2012. Επίσης είναι μέλος του ΔΣ του Κέντρου Διαφύλαξης Αγιορείτικης Κληρονομίας από το 2014 μέχρι σήμερα.

 

www.tkm.tee.gr

 

 

 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 

Ο Γιάννης Χατζηδημητρίου είναι Καθηγητής Διεθνών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων, Πρόεδρος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες. 

 

Διετέλεσε Πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Σεπτ. 2010 – Αύγ. 2014). Στο Τμήμα ΟΔΕ διδάσκει τα μαθήματα Μικροοικονομική, Μακροοικονομική, Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες και H Επιχείρηση στο Διεθνές Περιβάλλον.

 

Στο ΠΜΣ στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες διδάσκει το μάθημα Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες, Διεθνής Επιχειρηματική Στρατηγική και Εξαγωγικό Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ.

 

Στο ΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση σε Διεθνείς Επιχειρήσεις και Διεθνές και Εξαγωγικό Μάρκετινγκ.

 

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θέματα εξαγωγικών δραστηριοτήτων, επιλογής στρατηγικής διεθνούς παραγωγής, μεταφοράς γνώσης σε διεθνείς κοινοπρακτικές επιχειρήσεις και της σπουδαιότητας της εμπιστοσύνης σε διεθνείς στρατηγικές συμμαχίες. Οι εργασίες του έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων στα οποία έχει συμμετάσχει.

 

Από το 2000 είναι επίτιμο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και από το 2006 μέλος της Διοικητικής Επιτροπής του Ινστιτούτου Εκθεσιακών Ερευνών της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.  

 

www.uom.gr

 

ΙΩΑΝΝΑ -ΜΑΡΙΑ ΝΕΛΛΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, MARKETING MANAGER FIELDSCALE

 

Η Ιωάννα-Μαρία Νέλλα γεννήθηκε το 1989 στη Θεσσαλονίκη. Είναι διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με κατεύθυνση το Ψηφιακό Marketing από το Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης (A.C.T.).

 

Έχει εργαστεί ως ερευνήτρια μηχανικός στο Εργαστήριο Δομικών Υλικών του Α.Π.Θ., ως μελετητής στατικών έργων σε τεχνικό γραφείο και ως βοηθός marketing σε αγγλική ταξιδιωτική εταιρεία.

 

Από το 2017 εργάζεται στο τμήμα marketing της καινοτόμας start up εταιρείας Fieldscale, το οποίο έχει αναλάβει ως Επικεφαλής από τον Αύγουστο του 2017.

 

www.fieldscale.com

 

 

 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΣΛΑΝΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & MΑΡKETING, ISOMAT ΑΒΒΕ

 

O Kωνσταντίνος Ασλάνης, είναι Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός.

 

Ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία σε κατασκευαστικές εταιρείες ως μελετητής και επιβλέπων Μηχανικός σε πλήθος ιδιωτικών και δημόσιων έργων. Στην συνέχεια εργάστηκε για αρκετά χρόνια σε εταιρείες παραγωγής δομικών υλικών. Διαθέτει μεγάλη τεχνογνωσία σε θέματα προϊόντων δόμησης, τεχνολογίας και πιστοποίησης υλικών, καθώς και μακρόχρονη εμπειρία στο χώρο των κατασκευών. Έχει συνεργαστεί με πεπειραμένους τεχνίτες και μηχανικούς διαφορετικών ειδικοτήτων, παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις της σύγχρονης κατασκευής και τεχνολογίας.

 

Συμμετέχει επί σειρά ετών, ως εισηγητής και προσκεκλημένος ομιλητής, σε επιστημονικά συνεδρία, ημερίδες, σεμινάρια και επιπλέον σε πολυάριθμες εκδηλώσεις επιστημονικών και παραγωγικών φορέων, όπως το ΤΕΕ, τον ΣΕΒ, τον ΣΕΒΕ και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Εργάζεται στην εταιρία ISOMAT ABBE από το 2000. Έως το 2009 διετέλεσε προϊστάμενος του τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης. Ενώ από το 2009 και μέχρι σήμερα κατέχει την θέση του Διευθυντή Τεχνικής Υποστήριξης και Marketing της εταιρείας.

 

www.isomat.gr

 

 

 

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, ΔΙΕΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ MAKRIDIS ASOCCIATES S.A.

 

O Θεόδωρος Μακρίδης, είναι Διπλωματούχος Αρχιτέκτονας Μηχανικός.

 

Το 1993 έλαβε το πτυχίο του Τεχνολόγου Μηχανικού Δομικών Έργων από το ΤΕΙ Σερρών και εν συνεχεία το 1996 απέκτησε το Δίπλωμα Αρχιτεκτονικής (διάκριση "Presidents List") από το Pratt Institute, School of Architecture της Νέας Υόρκης. H πτυχιακή μελέτη του με θέμα την ανασυγκρότηση σε ισορροπημένη σχέση με το περιβάλλον, όλων των υποβαθμισμένων προαστίων, του λιμανιού και του αεροδρομίου του Καράκας, χρηματοδοτήθηκε από μη-κυβερνητικούς οργανισμούς της Bενεζουέλας.

 

Aπέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSAUD) το 2001 στον Aστικό - Πολεοδομικό Σχεδιασμό από το Columbia University της Nέας Yόρκης, με συστηματική έρευνα στην ανάπτυξη πόλεων όπως η Μπραζίλια, το Άμστερνταμ, η Νέα Υόρκη και το Καράκας η οποία δημοσιεύτηκε στην έκδοση του Columbia University: «New Urbanisms». Για τις μεταπτυχιακές του σπουδές έλαβε υποτροφία από το Κοινωφελές Ελληνοαμερικανικό ίδρυμα «Christina Athanasiadis».

 

Επιστημονικές μελέτες του δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά "GSAPP online", "Abstract" και "Art in Progress".

 

Eίναι μέλος της Ένωσης "Architecture For Humanity", "Τhe Architectural League of New York", του TΕΕ, του Συλλόγου Aρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης, του ΣAΔAΣ, του Συλλόγου Αποφοίτων του Αμερικάνικου Κολεγίου ‘‘Ανατόλια’’ και της ΧΑΝΘ.

 

Tο διάστημα 1999-2000 δούλεψε στο γραφείο DBA Associates της Nέας Yόρκης.  Aπό το 1992 εργάζεται στην εταιρεία MAKRIDIS ASSOCIATES S.A. της οποία σήμερα είναι υπεύθυνος Μελετών και Διευθύνων Σύμβουλος.  Η εταιρεία έχει έδρα στη Θεσσαλονίκη και γραφεία στην Αθήνα, το Λονδίνο (London) και το Γουίσκονσιν (Wisconsin) των ΗΠΑ. H δραστηριότητά της αφορά στη σύνταξη μελετών, την επίβλεψη, τη διοίκηση και την κατασκευή κτιριακών έργων με έμφαση στην αεϊφορία και στο design υψηλών τεχνικών και αισθητικών προδιαγραφών.

  

Η εταιρεία έχει τιμηθεί με βραβεία και διακρίσεις σε πολλούς αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς και έχει πετύχει την επαγγελματική αναγνώριση και καταξίωση δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εικόνα και προβολή της.

 

www.makridisassociates.com

 

 

 

ΡΟΔΟΥΛΑ ΤΣΙΟΤΣΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 

Η Ροδούλα Η. Τσιότσου έλαβε το διδακτορικό της από το Florida State University των Η.Π.Α. και σήμερα είναι Καθηγήτρια στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

 

Το 2015 ίδρυσε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB στο οποίο και διατελεί εκτελεστική Διευθύντρια. Συνεργάζεται ως μέλος του Συνεργαζόμενου Επιστημονικού Προσωπικού (ΣΕΠ) με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από το 2006 ενώ έχει συνεργαστεί και έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και σε άλλα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.

 

Επίσης, διετέλεσε διευθυντικό στέλεχος μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις για δέκα χρόνια.

 

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στο μάρκετινγκ υπηρεσιών με εξειδίκευση στη διαχείριση της επωνυμίας στις υπηρεσίες, στη διοίκηση σχέσεων με τους πελάτες, στη συμπεριφορά των πελατών, στο μίγμα επικοινωνίας και στο ηλεκτρονικό/ψηφιακό μάρκετινγκ. Διαθέτει περισσότερες από 75 δημοσιεύσεις σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Ενδεικτικά έχει δημοσιεύσει επιστημονικές εργασίες στα επιστημονικά περιοδικά:, Journal of Service Management, International Journal of Advertising, Computers in Human Behavior, The Service Industries Journal, Journal of Business & Industrial Marketing, Journal of Marketing Management, Journal of Services Marketing, Journal of Marketing Communications, Journal of Travel & Tourism Marketing, International Journal of Retail and Distribution Management, Applied Financial Economics Letters, και Journal of Sport Management.

 

Τον Μάιο του 2012 εξέδωσε το πρώτο της βιβλίο το οποίο επιμελήθηκε σε συνεργασία με τον καθηγητή του Florida State University, Ronald Ε. Goldsmith και έχει τίτλο «Strategic Marketing in Tourism Services» (εκδόσεις Emerald), ενώ έχει γράψει 14 κεφάλαια σε διεθνείς συλλογικούς τόμους κατόπιν πρόσκλησης. 

 

Πρόσφατα εξέδωσε σε συνεργασία με του κους Γ. Αυλωνίτη και Σ. Γούναρη το βιβλίο με τίτλο «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Μάνατζμεντ, Στρατηγικές και Νέες Τεχνολογίες» (2016) το οποίο εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο “Broken Hill Publishers Ltd".

 

www.uom.gr

 

 

 

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 

Ο Λεωνίδας Χατζηθωμάς είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

 

Ερευνητικές εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε αναγνωρισμένα διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά όπως το International Marketing Review, Psychology and Marketing, International Journal of Advertising, Journal of Marketing Communications, Humor: International Journal of Humor Research, Journal of Customer Behaviour, International Journal of Internet Marketing & Advertising, Journal of Managerial Issues, Journal of Applied Business Research και Journal of Current Issues & Research in Advertising και Advances in Advertising Research και έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια όπως το European Marketing Academy Conference και το International Conference of Research in Advertising. Είναι ad hoc κριτής διεθνών ακαδημαϊκών περιοδικών όπως το Journal of Advertising, International Journal of Advertising, European Journal of Marketing και Journal of Brand Management.

 

Έχει δεκαετή διδακτική προϋπηρεσία σε Πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Κύπρου, Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Κολέγια (σε συνεργασία με αγγλικά πανεπιστήμια) και είναι μέλος διεθνών οργανισμών όπως η European Marketing Academy και η European Advertising Academy.

 

Έχει εργαστεί σε θέσεις ευθύνης στο αντικείμενο του μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς οργανισμούς.

 

www.uom.gr

 

Την εκδήλωση συντονίζει η Δημοσιογράφος κα. Αλεξάνδρα Γούτα

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΟΥΤΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

Η Αλεξάνδρα Γούτα είναι δημοσιογράφος, μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας- Θράκης. Αποφοίτησε το 1996 από το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) κι από τότε μέχρι σήμερα έχει συνεργαστεί με διάφορα ΜΜΕ τοπικής και πανελλαδικής εμβέλειας. Κάνει οικονομικό/επιχειρηματικό ρεπορτάζ και ρεπορτάζ για την καινοτομία στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) και συνεργάζεται με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ/ΤΚΜ) στο Γραφείο Τύπου.  

Έχει συντονίσει πολλές εκδηλώσεις με θέματα οικονομικού και επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Δημοσιογράφοι σε Δράση» (Journalists Acting), ενός δικτύου εθελοντών δημοσιογράφων, που τιμήθηκε το 2017 με βραβείο του Ιδρύματος Μπότση, για τη δημιουργία δέκα παιδικών και νεανικών βιβλιοθηκών σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας.

www.amna.gr