ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 2007-2009
Tabbed content
 
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

ΠαρεμβάσειςΕκδηλώσεις
Έργο e-Μηχανικοί


Τεχνολογίες Πληροφορικής στην πράξη

Κορυφαία δράση στον τομέα αυτό, ήταν η ίδρυση του Τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών του ΤΕΕ (e-TEE), που δημιουργήθηκε για να προάγει αποτελεσματικά το θεσμικό ρόλο του ΤΕΕ ως τεχνικού συμβούλου της Πολιτείας και στον χώρο της Πληροφορικής και Επικοινωνιών. 

http://www.e-tee.org.gr/

 

Στόχος του e-TEE είναι να συμβάλλει αποφασιστικά στη διαμόρφωση αποτελεσματικών πολιτικών στον χώρο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), στη διάδοση και αξιοποίηση των ωφελειών των ΤΠΕ, καθώς και στην προαγωγή του επαγγέλματος του επιστήμονα ΤΠΕ στην ελληνική κοινωνία.

Με την εγγύηση του ΤΕΕ, το e-TEE φιλοδοξεί:

  • να εκφράσει και να κινητοποιήσει το σύνολο των αποφοίτων πανεπιστημιακών τμημάτων ΤΠΕ
  • να καλύψει το έλλειμμα εκπροσώπησης, σε επίπεδο επιμελητηρίου, όλων των επιστημόνων ΤΠΕ
  • να διαμορφώσει αποτελεσματικές πολιτικές στον χώρο των ΤΠΕ.

Μέσα για την επίτευξη των σκοπών του είναι η δικτύωση και κινητοποίηση των επιστημόνων, φοιτητών και επαγγελματιών ΤΠΕ μέσω εκδηλώσεων, επιστημονικών επιτροπών και ομάδων εργασίας, αξιοποιώντας την εμπειρία και το μηχανισμό του ΤΕΕ.

Τα δύο τελευταία χρόνια το έργο του ΤΕΕ, μέσα και από το e-ΤΕΕ, ήταν ιδιαίτερα πλούσιο, με σημαντικές εκδηλώσεις και παρεμβάσεις τόσο στον επιστημονικό, όσο και στον επαγγελματικό τομέα.

Για όλα τα παραπάνω θέματα βλ. περισσότερα Παρεμβάσεις, Εκδηλώσεις

Με τη συνδρομή του e-TEE, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το ΤΕΕ το έργο e-μηχανικοί, μέσω του οποίου εκπαιδεύτηκαν και πιστοποιήθηκαν 2.758 μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ και του e-TEE, σε σύγχρονα και εξειδικευμένα επιστημονικά πεδία σχετικά με τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, περιλαμβανομένων θεμάτων σχετικών με τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον.... περισσότερα



[ΝΕΟΙ-ΑΝΕΡΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ]
[ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ-ΕΡΓΟΛΗΠΤΕΣ]
[ΕΛ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΙΔΙΩΤ. ΤΟΜΕΑ]
An error occurred while processing the request. Try refreshing your browser. If the problem persists contact the site administrator