ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 2007-2009
Tabbed content
 
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

 ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ

 

ΠαρεμβάσειςΚύρια ¶ρθρα Ε.Δ.
ΕκδηλώσειςΕνημέρωση - Πληροφόρηση


Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι: Πρόσφατες εξελίξεις και προοπτικές:  Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι: Πρόσφατες εξελίξεις και προοπτικές:  Ημερίδα, Αθήνα 29.1.2010 

 

Θεματικές ενότητες ημερίδας:

-         Βιωσιμότητα και εξέλιξη του σιδηροδρόμου

-          Θεσμικό πλαίσιο

-         Έργα και Ανάπτυξη του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.

-         Στρογγυλό τραπέζι με θέμα «Εμπειρίες και προτάσεις»

Ανακοίνωση - Πρόγραμμα

Δελτίο Τύπου 26.1.2010

ΕΔ 2472/15.2.2010: Η χώρα έχει ανάγκη από ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο

Εισηγήσεις


Η διπλή ζεύξη του Μαλιακού Κόλπου:  Η διπλή ζεύξη του Μαλιακού Κόλπου: Ημερίδα 26.9.2009 ΤΕΕ, ΤΕΕ/Τμ. Εύβοιας, Αιδηψός  

Η εκδήλωση υλοποιήθηκε σε συνέχεια αντίστοιχων εκδηλώσεων που είχαν πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 15.10.2008 και τον Βόλο στις 4.3.2005.

Tα βασικά συμπεράσματα της ημερίδας ήταν ότι το έργο της Διπλής Zεύξης του Mαλιακού είναι εθνικό έργο και θα αυξήσει τη διαπεριφερειακή συνοχή της χώρας. Σεισμικότητα, υπέδαφος, κυματικές συνθήκες κλπ. δεν είναι απαγορευτικές για το έργο. Eπομένως, είναι τεχνικά εφικτό, το περιβαλλοντικό ισοζύγιο μετά την κατασκευή κρίνεται θετικό, ενώ αίρεται η απομόνωση της Bόρειας Eύβοιας. Tο TEE θα πρέπει να συγκροτήσει σχετικό "Παρατηρητήριο" και το YΠEXΩΔE πρέπει να προχωρήσει στη διατυπωθείσα υπόσχεσή του, της ανάθεσης Mελέτης Σκοπιμότητας και κατόπιν σταδιακά στις επόμενες μελέτες.

Ανακοίνωση - Πρόγραμμα Ημερίδας

Εισηγήσεις

ΕΔ 2557/26.10.2009: Αναγκαία η εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας


Οδική Ασφάλεια στην Εύβοια - Νέοι Οδικοί ¶ξονες και Προσβάσεις:  Οδική Ασφάλεια στην Εύβοια - Νέοι Οδικοί ¶ξονες και Προσβάσεις:  Ημερίδα, Χαλκίδα 22.3.2009 ΤΕΕ/Τμ. Εύβοιας σε συνεργασία με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ  

Ο νομός Εύβοιας διαθέτει ένα εξαιρετικά φτωχό οδικό δίκτυο, με χαμηλή γεωμετρία, πολύ παλιό, με συνεχείς διελεύσεις μέσα από οικισμούς και κατά συνέπεια με χαμηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας. Ένα οδικό δίκτυο που συνιστά τροχοπέδη στην ανάπτυξη της Εύβοιας.

Αυτές ήταν οι βασικές διαπιστώσεις της ημερίδας για την οδική Ασφάλεια που συνδιοργάνωσαν το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας και το Περιφερειακό Τμήμα Ευβοίας του ΤΕΕ, στην οποία συμμετείχαν ο Νομάρχης, Βουλευτές και Δήμαρχοι της περιοχής.

Δελτίο Τύπου 24.3.2009: Παραμελημένο και επικίνδυνο το οδικό δίκτυο της Εύβοιας.


Η οδική ασφάλεια στο δίκτυο της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Οι σύγχρονες εξελίξεις  Η οδική ασφάλεια στο δίκτυο της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Οι σύγχρονες εξελίξεις Τρίπολη 22.11.2008 ΤΕΕ/Τμ. Πελοποννήσου - ΤΕΕ (ΠΟΑ)  

Διπλή Ζεύξη Μαλιακού Κόλπου:  Διπλή Ζεύξη Μαλιακού Κόλπου:  Ημερίδα, Αθήνα 15.10.2008 

Την Ημερίδα εισηγήθηκαν έξι Περιφερειακά Τμήματα του ΤΕΕ: Μαγνησίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Κεντρ. & Δυτ. Θεσσαλίας, Εύβοιας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατ. Στερεάς Ελλάδας.

Κατά την διάρκεια της ημερίδας, τονίστηκε η ανάγκη μιας συνολικής επαναξιολόγησης του έργου από την οποία εφόσον προκύψει ότι τα πλεονεκτήματα κατασκευής του υπερτερούν των όποιων μειονεκτημάτων, επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η ένταξή του στους προγραμματισμούς του ΥΠΕΧΩΔΕ και η Μελέτη Σκοπιμότητας για την υλοποίησή του.

Στην εισήγηση της Οργανωτικής Επιτροπής του ΤΕΕ, τονίστηκε ότι πρόκειται για ένα έργο, το οποίο θα αλλάξει και θα επηρεάσει όλη την Ελλάδα θετικά στη μετακίνηση των πολιτών της και τη μεταφορά των εμπορευμάτων της.  Η ημερίδα του ΤΕΕ έρχεται ως φυσιολογική συνέχεια των προσπαθειών που έχουν γίνει διαχρονικά για το θέμα της ζεύξης από το 2001 και μετά, όπου πάρα πολλοί πίστεψαν και εξακολουθούν να πιστεύουν στη δυνατότητα υλοποίησής του.

Εισηγήσεις

Δελτίο Τύπου 15.10.2008

ΕΔ 2511/10.11.2008: Πρόταση για επαναξιολόγηση του έργου.


Τροχαία ατυχήματα και Οδική Ασφάλεια:  Τροχαία ατυχήματα και Οδική Ασφάλεια:  Ημερίδα, Ηράκλειο 2.7.2008 ΤΕΕ/Τμ. Ανατολικής Κρήτης σε συνεργασία με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ  

Κοινή άποψη όλων όσων συμμετείχαν στις εργασίες της ημερίδας, ήταν ότι το φλέγον αυτό θέμα απαιτεί συντονισμένη δράση και συνεργασία σε όλα τα επίπεδα, τόσο από τους φορείς όσο και από τους απλούς πολίτες, οι οποίο μάλιστα καλούνται να αλλάξουν ριζικά τη στάση και τη νοοτροπία τους στα σχετικά θέματα. Τονίστηκε επίσης η αναγκαιότητα εξεύρεσης οικονομικών πόρων προκειμένου να γίνουν τα αναγκαία έργα βελτίωσης των οδικών αξόνων της Κρήτης, που δυστυχώς παραμένει στην υψηλότερη θέση των τροχαίων ατυχημάτων.

Εισηγήσεις


Κινητικότητα στον αστικό χώρο. Πράσινη Βίβλος και Ελληνική Πραγματικότητα:  Κινητικότητα στον αστικό χώρο. Πράσινη Βίβλος και Ελληνική Πραγματικότητα: Ημερίδα, Αθήνα 9.6.2008 

Η δομή και ο τρόπος ανάπτυξης των Ελληνικών πόλεων, η έλλειψη και η ανεπάρκεια μεταφορικών υποδομών καθώς και η νοοτροπία του Έλληνα μετακινούμενου, δυσχεραίνουν σε μεγάλο βαθμό τη μετακίνηση στις ελληνικές πόλεις. Στο περιβάλλον αυτό, η αναγκαιότητα υιοθέτησης μιας οργανωμένης προσέγγισης για την αστική κινητικότητα στη χώρα, κρίνεται επιβεβλημένη, στο πλαίσιο και της Δημόσιας Διαβούλευσης της ΕΕ επί της Πράσινης Βίβλου για την Αστική Κινητικότητα. Σκοπός της Ημερίδας να καταδείξει προβλήματα, καλές πρακτικές και εφικτές λύσεις για την διαχείριση και βελτίωση της κινητικότητας στις Ελληνικές πόλεις.

 

Δελτίο Τύπου 9.6.2008: Περιορισμό χρήσης του Ι.Χ. με κίνητρα για επιλογή ΜΜΜ και... ποδήλατο, συνιστούν οι ειδικοί

ΕΔ 2493/23.6.2008: «Κόκκινο» στα ΙΧ αυτοκίνητα. Οι προτεινόμενες λύσεις για τις ελληνικές πόλεις

Ανακοίνωση - Πρόγραμμα Ημερίδας , Δελτίο Τύπου 6.6.2008

Εισηγήσεις

 


«10th International Conference on Advanced Applications of Transport Technologies»  «10th International Conference on Advanced Applications of Transport Technologies» Αθήνα 27-31.5.2008 

Υπό την αιγίδα του Υπ. Μεταφορών. Συνδιοργάνωση Tranportation Research Board, ΕΜΠ, ΤΕΕ, American Society of Civil Engineers κ.α.

Οι βασικοί στόχοι του Συνεδρίου ήταν η συζήτηση και η ανάδειξη προηγμένων τεχνολογιών εξοπλισμού και δεξιοτήτων καθώς και νέων υλικών στις μεταφορές. Το φάσμα των ανακοινώσεων καλύπτει εφαρμογές προηγμένης τεχνολογίας για όλα τα μέσα και συστήματα μεταφορών (αυτοκινητόδρομοι, υδάτινες, σιδηρο-δρομικές και αεροπορικές μεταφορές).

Ιστοσελίδα Συνεδρίου

ΕΝΟΤΗΤΕΣ: ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΕΡΕΥΝΑ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ


Βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις χαμηλού κόστους στο Εθνικό - Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο. Κυκλοφοριακά προβλήματα - Ασφάλεια πεζών στη Χίο:  Βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις χαμηλού κόστους στο Εθνικό - Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο. Κυκλοφοριακά προβλήματα - Ασφάλεια πεζών στη Χίο:  Ημερίδα, Χίος 29.9.2007 

ΤΕΕ, ΤΕΕ/Τμ. ΒΑ Αιγαίου, ΝΑ Χίου

Εισηγήσεις

ΕΔ 2459/15.10.2007: Προτάσεις για την οδική ασφάλεια στη Χίο


Βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις χαμηλού κόστους στο Εθνικό Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο. Κυκλοφοριακά προβλήματα, Ασφάλεια πεζών στη Μυτιλήνη:  Βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις χαμηλού κόστους στο Εθνικό Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο. Κυκλοφοριακά προβλήματα, Ασφάλεια πεζών στη Μυτιλήνη: Ημερίδα, Μυτιλήνη 1.6.2007 

ΤΕΕ, ΤΕΕ/Τμ. ΒΑ Αιγαίου, ΝΑ Λέσβου

Εισηγήσεις

ΕΔ 2444/18.6.2007: Δράση για την Οδική Ασφάλεια στη Μυτιλήνη

1η Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας «Διαχείριση ατυχημάτων σε οδικά δίκτυα»  1η Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας «Διαχείριση ατυχημάτων σε οδικά δίκτυα» Αθήνα 8.5.2007 

Αττική Οδός ΑΕ, Αττικές Διαδρομές ΑΕ, με τη συνεργασία του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ

H άμεση επικοινωνία και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων, με στόχο την ταχύτερη αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων, ο συντονισμός της διακομιδής των τραυματιών μέσα από ειδικά κέντρα επιχειρήσεων, που θα βρίσκονται σε διάφορες περιοχές στην Ελλάδα και η δημιουργία τμημάτων επειγόντων περιστατικών, επανδρωμένων με γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων, ήταν μερικές από τις σημαντικότερες προτάσεις που υποβλήθηκαν και έγιναν αποδεκτές από το σύνολο των παρευρισκομένων.

ΕΔ 2441/28.5.2007: Καλύτερες υποδομές, λιγότεροι νεκροί.

 



ΜΕΛΕΤΕΣ  ΜΕΛΕΤΕΣ

Σε εξέλιξη:

Σύνταξη του βιβλίου: «Οδηγίες για τη Συντήρηση και τη Λειτουργία των Οδών», Ανάθεση σε Ομάδα Εργασίας, Σεπτέμβριος 2009.

Σύνταξη Τεχνικής Οδηγίας που θα αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εθνικό κανονισμό για τον «Φωτισμό των Οδικών Έργων» και συγκεκριμένα Προδιαγραφές Σχεδιασμού και Κατασκευής του Φωτισμού Οδικών Έργων, Ανάθεση σε Ομάδα Εργασίας, Απρίλιος 2008.



Error: The listener returned the following Message: 503 Service Unavailable
An error occurred while processing the request. Try refreshing your browser. If the problem persists contact the site administrator